Chirurgia naczyniowa

Chirurgia naczyniowa to dziedzina medycyny zajmująca się leczeniem schorzeń takich jak choroby naczyń żylnych, choroby tętnic, miażdzyca, choroby układu krążenia oraz wiele innych.

Klinika Jurajska w Częstochowie oferuje Państwu możliwość skorzystania z wizyty konsultacyjnej w poradni chirurgii naczyniowej podczas której najlepsi specjaliści przy użyciu najnowocześniejszego sprzętu diagnozują oraz leczą najtrudniejsze przypadki zdrowotne.

Kiedy zgłosić się do chirurga naczyniowego?

Jeśli zaobserwujesz u siebie któreś z poniższych objawów, zgłoś się na konsultację do chirurga naczyniowego:
• żylaki,
• pajączki,
• drętwienie kończyn,
• mrowienie,
• przebarwienia na skórze,
• ból,
• duszności.

Jakie badania wykonywane są w poradni chirurgii naczyniowej?

Podstawowym badaniem wykonywanym w Klinice Jurajskiej podczas konsultacji z chirurgiem naczyniowym jest USG Doppler. Pokazuje ono przepływ krwi oraz drożność tętnic; pozwala stwierdzić czy nie występują zatory lub zakrzepy. Badanie pozwala na wczesną reakcję w procesie leczenia co zmniejsza nawet ryzyko utraty życia. Kolejnym badaniem, które może zostać zlecone przez lekarz jest Tomografia Komputerowa, pozwala ona na wykazanie obrazu badanego miejsca w technice 2D lub 3D.

Serdecznie zapraszamy do umówienia się na wizytę w Klinice Jurajskiej w Częstochowie telefonicznie pod numerem 34 363 68 20 lub 601 159 427 oraz mailowo: sekretariat@klinikajurajska.pl.

• Urologia dziecięca
  • Neurochirurgia