Chirurgia naczyniowa

Chirurgia naczyniowa to dziedzina medycyny zajmująca się leczeniem schorzeń takich jak choroby naczyń żylnych, choroby tętnic, miażdżyca, choroby układu krążenia oraz wiele innych.

Klinika Jurajska w Częstochowie oferuje Państwu możliwość skorzystania z wizyty konsultacyjnej w poradni chirurgii naczyniowej podczas której najlepsi specjaliści przy użyciu najnowocześniejszego sprzętu diagnozują oraz leczą najtrudniejsze przypadki zdrowotne.

Od wywiadu z pacjentem, przez badanie fizykalne aż po badania diagnostyczne weryfikowany jest stan zdrowia pacjenta. Pozwala to na zakwalifikowanie chorego do poddania się odpowiedniemu zabiegowi operacyjnemu. Celem przywrócenia pacjenta do pełnej sprawności kieruje chirurg naczyniowy podopiecznych również na zabiegi rehabilitacyjne (najczęściej po wykonanym już zabiegu operacyjnym).

Kiedy zgłosić się do chirurga naczyniowego?

Jeśli zaobserwujesz u siebie któreś z poniższych objawów, zgłoś się na konsultację do chirurga naczyniowego:
• żylaki,
• pajączki,
• drętwienie kończyn,
• mrowienie,
• przebarwienia na skórze,
• ból,
• duszności.

Jakie badania wykonywane są w poradni chirurgii naczyniowej?

Podstawowym badaniem wykonywanym w Klinice Jurajskiej podczas konsultacji z chirurgiem naczyniowym jest USG Doppler. Badanie pozwala wykryć min. zmiany miażdżycowe czy tętniaki. Jest ono całkowicie bezbolesne oraz bezinwazyjne a pozwala na dokładną diagnostykę.  Pokazuje ono przepływ krwi oraz drożność tętnic; pozwala stwierdzić czy nie występują zatory lub zakrzepy. Badanie pozwala na wczesną reakcję w procesie leczenia co zmniejsza nawet ryzyko utraty życia. Kolejnym badaniem, które może zostać zlecone przez lekarz jest Tomografia Komputerowa, pozwala ona na wykazanie obrazu badanego miejsca w technice 2D lub 3D.

W Naszej placówce pacjentami opiekuje się lek. med. Piotr Wieczorek

Umów się na wizytę i w komfortowych warunkach oraz w miłej atmosferze sprawdź, co możemy Ci zaproponować.

KLIKNIJ TUTAJ