Laboratorium stóp

CENTRUM MEDYCZNE JURAJSKA PRZEPROWADZA BADANIA KOMPUETERWE STÓP ZA POMOCĄ NAJNOWSZEJ GENERACJI SPRZETU DIAGNOSTYCZNEGO

beznazwy

Komputerowe badania stóp umożliwia zbadanie stóp w sposób nieinwazyjny i niebolesny u dorosłych jak i u dzieci. Pozwala na zobrazowanie problemu oraz dobranie odpowiedniej terapii w przebiegu leczenia wady stóp.

Do tego celu wykorzystujemy bardzo czuły podobaroskop oraz wysokiej rozdzielczości videografię.

Uzyskane wyniki z komputerowego badania stóp pozwalają nam również na kontrolowanie terapii i zmian w biomechanice stopy pacjenta. Komputerowe badanie stóp jest fundamentem procesu zaopatrywania pacjentów we wkładki ortopedyczne oraz doboru obuwia ortopedycznego.

Terapeuta na podstawie uzyskanych wyników ustala także system ćwiczeń stóp jak i plan całej terapii.

Wskazania do Komputerowego badania stóp:

– paluch koślawy

– stopa płaska

– stopa wydrążona

– stopa spastyczna

– stopa serpentynowa

– przebyte operacje stóp

– koślawość kości piętowych

– szpotawość kości piętowych

– koślawość lub szpotawość kolan

– przykurcz ścięgna Achillesa

– bóle stóp

– bóle kolan

– ostroga piętowa

– zaburzenia równowagi

– bóle mięśniowe kończyn dolnych

– sporty biegowe (biegi krótko oraz długodystansowe, nordic walking, tenis, squash )

– sporty drużynowe

– sporty używające twardego obuwia ( łyżwiarstwo, rolkarstwo, narciarstwo, snowboarding.)

– skierowanie lekarskie

– metatarsalgia

– nerwiak Mortona

– wiek poniżej 3 lat, waga poniżej 20 kg