Piezosurgery – Innowacyjna Chirurgia !

PIEZOSURGERY to jedna z najnowocześniejszych technologii w stomatologii.

Dzięki Piezosurgery zabiegi chirurgiczne (usuwanie zębów wielokorzeniowych, usuwanie zatrzymanych ósemek, zabiegi osteotomii oraz plastyki wyrostka zębodołowego) i implantologiczne stają się minimalnie inwazyjne.

W urządzeniach piezosurgery zastosowano specjalny system chłodzenia działający na zasadzie kawitacji płynu irygującego. Takie rozwiązanie nie tylko uniemożliwia przegrzanie się tkanek, dzięki czemu

nie dochodzi do nekrozy kości, ale także zapewnia podwyższoną widoczność śródoperacyjną.

Urządzenie piezosurgery sprawdza się podczas zabiegów:
– chirurgii stomatologicznej i szczękowej,
– implantologii,
– periodontologii,
– ortodoncji chirurgicznej – przyspieszanie przesuwanie zębów – skrócenie czasu leczenia ortodontycznego.

Precyzja tej techniki zabiegowej pozwala uzyskać doskonałe wyniki, a oszczędność tkanek przyspiesza procesy gojenia.

Szczególne korzyści przynosi zastosowanie piezochirurgii w zabiegach w okolicy ważnych nerwów czuciowych oraz w zabiegach podnoszenia dna zatoki szczękowej (sinus-liftu) zastosowanie urządzenia zwiększa do maksimum bezpieczeństwo w tych obszarach chroniąc przed powikłaniami w postaci zaburzeń czucia, parestezji oraz przed niezamierzonym przerwaniem cienkiej błony śluzowej wyścielającej zatokę szczękową.

Użycie Piezosurgery dla pacjenta oznacza: mniejsze ryzyko, mniejsze obrzęki, mniejszy ból pozabiegowy, większy komfort w trakcie samego zabiegu.